Hei og takk for at du tok kontakt med oss!
Vi forstår at det kan være frustrerende når du ønsker å legge til flere varer i en eksisterende ordre. Dessverre tillater ikke retningslinjene fra Klarna og Vipps oss å endre bestillinger etter at de er lagt inn. Dette inkluderer å legge til varer eller å samle leveranser.
Men fortvil ikke! Hvis noen av varene dine ennå ikke er sendt, kan du selv kansellere disse i ordrehistorikken din. Deretter kan du legge inn en ny samlet bestilling med alle varene du ønsker. På den måten får du én komplett ordre med de riktige varene.
Lenke til ordrer:
Vi forstår at dette kan virke litt omstendelig, men vi er her for å hjelpe deg gjennom prosessen. Gi oss gjerne en lyd hvis du trenger hjelp med å kansellere varer eller legge inn en ny bestilling. Vi er her for å gjøre din handleopplevelse så enkel og problemfri som mulig.
Takk for din forståelse, og ikke nøl med å kontakte oss hvis du har noen spørsmål eller bekymringer. Vi er her for å hjelpe deg!
Var denne artikkelen nyttig?
Så bra!
Takk for din tilbakemelding
Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp
Takk for din tilbakemelding
Tilbakemeldingen er sendt inn
Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å rette på artikkelen