Hvis du ønsker å reklamere på en vare kjøpt av oss, er det viktig å ha all nødvendig informasjon klar for å kunne behandle reklamasjonen så raskt og effektivt som mulig. Her er hva du trenger å ha tilgjengelig:
Fakturanummer/ordrenummer:
Dette nummeret finner du på fakturaen eller ordrebekreftelsen du mottok da du kjøpte varen. Det hjelper oss med å finne kjøpet ditt i systemet vårt.
Varenummer:
Dette nummeret finner du enten på emballasjen til varen eller på selve varen eller faktura. Det hjelper oss med å identifisere nøyaktig hvilken vare det gjelder.
Beskrivelse av feilen og hvordan det oppsto:
Det er viktig for oss å forstå hva som har gått galt med varen, så vær så detaljert som mulig når du beskriver feilen og hvordan den oppsto.
Var varen slik ved mottak:
Gi oss beskjed om varen allerede viste tegn til feil eller skade da du mottok den.
Gode bilder som forklarer skade/feil:
Bilder kan være til stor hjelp for oss når vi skal vurdere reklamasjonen din, så sørg for å ta tydelige bilder som viser skaden eller feilen på varen.
Når du har all denne informasjonen klar, kan du kontakte vår kundeservice for å starte reklamasjonsprosessen. Vi vil gjøre vårt beste for å løse problemet så raskt og smidig som mulig for deg.
Info kan sendes via vår kundeportal eller på e-post: post@ icaravan.no
Takk for at du velger å handle hos oss!
Var denne artikkelen nyttig?
Så bra!
Takk for din tilbakemelding
Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp
Takk for din tilbakemelding
Tilbakemeldingen er sendt inn
Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å rette på artikkelen