Angrefrist
Du har 14 dagers angrefrist fra dagen du har mottatt varen. Hvis du ikke vil beholde varen, må du gi beskjed innen fristens utløp.
Kriterier for retur:
- Varen må være komplett, emballasjen må være intakt og varen ubrukt for at angreretten skal kunne benyttes.
- Elektronikk kan ikke returneres om du har brutt forpakningen på denne. Kun uåpnet produkt kan returneres.
- Spesialbestilte varer (bestillingsvarer) kan ikke returneres uten særskilt avtale om dette.
Forfallsdato på faktura fra Klarna er gjeldende selv om du ønsker å sende varen din i retur. Din faktura vil bli refundert når varen er mottatt i retur og behandlet hos oss.
Du som kunde er selv ansvarlig for å dekke returfrakten.
Reklamasjon og retur
Reklamasjoner og andre returhenvendelser skjer ved å logge seg inn på nettbutikken, gå til den ordre som det gjelder, trykk "retur", velg så hvorfor varen skal returneres og deretter "send returforespørsel". Når forespørslene er behandlet av kundeservise vil du få svar. Om returen godkjennes vil du motta en returlapp fra oss. og 199 kr trekkes fra beløpet som refunderes tilbake.
Ingenting må sendes i retur til oss uten avtale, da vil prosessen ta betydelig lengre tid.
Postoppkravpakke vil ikke bli hentet ut.
Var denne artikkelen nyttig?
Så bra!
Takk for din tilbakemelding
Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp
Takk for din tilbakemelding
Tilbakemeldingen er sendt inn
Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å rette på artikkelen